Karolina Omazda- Borkowska

Mówi o sobie humanistyczny umysł w analitycznym ciele, bo w pierwszej kolejności ważny jest dla niej człowiek i jego potrzeby employee experience, a z drugiej uwielbia podejście procesowe, Leanowe wszelkie usprawnienia.

W myśl tej idei od ponad 15 lat wspiera swoich partnerów biznesowych w rozwoju i motywowaniu pracowników, budowaniu programów rozwojowych, sukcesyjnych, ocen pracowniczych, dbając o wymiar ludzki jak i biznesowy.

Wspiera ludzi w rozwoju kompetencji osobistych, liderskich. Pracuje z zespołami nad osiągnieciem efektu synergii i wykorzystania potencjału w nim ukrytego.

Jej kariera zawodowa początkowo ściśle była związana z obszarem sprzedaży jako doradca klienta, następnie jako trener wsparcia sprzedaży.

W swoim 15-letnim doświadczeniu zawodowym wdrożyła: liczne akademie sprzedaży, akademie managerskie, roczny kurs Train the Trainers, ścieżki kariery, systemy motywacyjne, systemy ocen pracowniczych, procedury szkoleniowo - jakościowe, badania development center, badania satysfakcji pracowników, procesy canditate experience.

Jako manager zarządzała kilku i kilkunastoosobowymi zespołami, również rozproszonymi.

Prowadzi: Design Thinking, negocjacje handlowe, rozmowy sprzedażowe, rozmowy handlowe przez telefon, warsztaty z trudnego Klienta, rozmowy windykacyjne - negocjacje i zapowiedź sankcji, przywództwo, MBO, studia podyplomowe dla kadry managerskiej Idea Banku, analizę transakcyjną, feedback, asertywność, komunikację.

Projektowała i realizowała projekty rozwojowe m.in. dla: Credit Agricole Bank Polska, Europejski Fundusz Leasingowy, Idea Bank, Idea Money, Idea Leasing, Towarzystwo Ubezpieczeń Europa, Allegro, Gowork, Millennium Bank, AIG Bank, Kruk SA.

Bloki szkoleniowe

Prowadzone szkolenia

Żadne szkolenie nie spełnia wybranych kryteriów. Zmień kryteria wyszukiwania